Veelgestelde vragen

U selecteert als betaalwijze American Express en vult de gegevens in van de American Express hoofdkaart. (Extra kaarthouders kunnen geen punten inwisselen) Zodra de bestelling afgerond is wordt u automatisch doorgeleid naar de American Express SafeKey omgeving. Daar kunt u de keuze maken of u de bestelling geheel of gedeeltelijk met punten wilt betalen. Betalen met punten is niet mogelijk voor extra kaarthouders of indien u een betalingsachterstand op uw American Express kaartrekening heeft.

Dat klopt. De totale waarde van uw bestelling wordt in eerste instantie afgeschreven van uw kaartrekening. Binnen 72 uur kunt u op uw kaartrekening een creditbedrag zien (genaamd SafeKey), ter waarde van het aantal Membership Rewards punten dat u hebt ingewisseld op deze transactie.

U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging per e-mail.

Als u de bestelling succesvol heeft afgerond, wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen per post of per e-mail naar u toegestuurd. Heeft u een e-voucher besteld, maar deze nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst uw SPAM box van het e-mail programma. Wellicht zijn de e-vouchers daarin terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de helpdesk op telefoonnummer 010-2043096 of u kunt een e-mail sturen naar support@membershiprewardsshop.nl.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.

Staat uw vraag hier niet bij, ga dan naar de American Express website of neem contact op de Ledenservice van American Express via +31 20 - 504 8000, op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur.

Ja, nadat u de bestelling afgerond heeft kunt zelf in de American Express SafeKey omgeving aangeven hoeveel punten u wilt inwisselen op uw bestelling, met een minimum van 200 punten.

U dient minimaal 200 punten per keer in te wisselen voor een enkele geldige transactie. Er geldt geen maximum aantal punten dat ingewisseld kan worden voor een enkele geschikte transactie, maar u kunt geen hogere waarde inwisselen dan de geldelijke waarde (equivalent van de waarde in geld) van de geschikte transactie. Eveneens geldt er geen maximum aantal geldige transacties waarvoor punten kunnen worden ingewisseld.

U kunt uw actuele puntensaldo vinden in de American Express App en via uw American Express online account.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wel kunt u contact met American Express opnemen via het nummer achterop uw kaart, om uw punten in te wisselen voor een credit op uw factuur.

Nee, helaas is het alleen mogelijk voor Nederlandse American Express kaarthouders (consumenten) om punten te gebruiken voor deze webshop.